benkes

Direktlänk till inlägg 15 juli 2013

wake up

Av Benke - 15 juli 2013 01:37

Tvivlar på att någon fortfarande läser "bloggen" min. 

Så jag kladdar väl runt här mitt i natten istället.

Det blir av någon anledning oftast deprimerande när jag skriver här.

Antar att det är då jag oftast blir påmind om att bloggen finns och det får agera som utsläpp när allt behöver komma ut.


Jag har betett mig jäkligt illa under den senaste tiden. 

Saker och ting har börjat tappa mening. Jag känner mig apatisk, orken finns bara inte där längre. 

Jag vill fortfarande träffa vänner, jag vill göra någonting. Men någonting stänger oftast av. Så telefonen får ligga död på skrivbordet och facebook får vara ensamt. 

Jag väntar nästan på att mitt liv ska börja. Låter dumt att säga, men det känns nästan som om jag sover. Jag ligger i vakande dvala och väntar på att någonting stort ska hända. 

Någonting som får mig att reagera igen.


Jag väntar på det perfekta jobbet som inte finns, lägenheten, studierna som tar mig härifrån, förändringar och nytt hopp.

När ska egentligen den där knuffen komma?

Energipusten som äntligen väcker mig från min dvala.


 
 
Ingen bild

Klagg :)

28 juli 2013 17:57

Det är bara att ta tag i livet! Kasta dig ut i det okända och hoppas på det bästa :D.

Benke

17 september 2013 15:32

Jo, men samtidigt är det ju saker som håller en kvar här. typ tandställningen och tjohejsan.

Sen vet man ju inte riktigt vad man skulle ta sig till för att komma härifrån längre. Måste klura ut vad man ska plugga till också xP

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benke - 17 december 2012 10:39

Allt är så förbannat enformigt.   Jobbar som en galning på alla olika tider, drömmer om en lugn helg hemma under hela veckan. Sen när den väl kommer så står jag ändå där på Ferrum, full som ett ägg och oftast uttråkad. Sjukt längesedan som jag fa...

Av Benke - 22 november 2012 14:39

Har länge funderat på att pierca mig. Ett ställe är jag redan bombsäker på att jag vill göra. Men jag funderar på vart man annars skulle kunna göra en? Min näsa är för stor för en septum...imo i alla fall. En vanlig piercing i näsvingen känns tråkigt...

Av Benke - 12 november 2012 08:05

Klockan är ungefär åtta, har varit vaken i drygt en timma och har onödigt mycket energi. Sitter uppe och söker efter någon slags mirakelkur för att snabbt gå ned i vikt. Vet att jag drömmer lite för mycket och egentligen vet vad jag borde göra. T...

Av Benke - 15 oktober 2012 08:21

Dum tjej ger upp, fy för tequila. Halvt bakis sitter jag på jobbet och undrar vad jag fick för mig? Haha. Gnäll,gnäll,gnäll. Imorgon har jag en hundkurs att släpa med vilddjuren på. Och på onsdag, om nu larziboy kommer ihåg så lär jag häng...

Av Benke - 6 oktober 2012 21:25

Nä, man Kan ju knappast säga att allt gick som jag ville nu i helg. Hade det varit så hade jag knappast suttit sjöblöt och uttråkad på jobbet nu. Istället skulle jag nog snarare ha varit hemma med massor av härligt folk och laddat inför en härlig...

Ovido - Quiz & Flashcards