benkes

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

röksugen och dödstrött

Av Benke - 26 september 2012 04:47

Snart går nog ögonen i kors på mig. Nattskift nummer två, och jag är redan slut. Illa illa, förstår inte Hur man pallade tio i rad under sommaren i perioder?
Aja, tur att det är det sista här veckan i alla fall.


Snart har jag åtminstone ledighelg....nästa vecka dock. Men det känns åh så bra, haha. Perfekt till födelsedagsfirandet också. Även om det nu inte blir allt så mycket mer firande än en krogrunda då.



Känner att jag egentligen inte har allt för mycket intressant att säga. Men var ju tvungen att göra någonting för att inte somna, haha.
På fredag Kan jag åtminstone skryta om att jag blir en riktig blondin, det ni!
Ser ju Hur länge jag behåller färgen den här gången då.

Nu blir det mer film, film och film

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benke - 15 juli 2013 01:37

Tvivlar på att någon fortfarande läser "bloggen" min.  Så jag kladdar väl runt här mitt i natten istället. Det blir av någon anledning oftast deprimerande när jag skriver här. Antar att det är då jag oftast blir påmind om att bloggen finns och ...

Av Benke - 17 december 2012 10:39

Allt är så förbannat enformigt.   Jobbar som en galning på alla olika tider, drömmer om en lugn helg hemma under hela veckan. Sen när den väl kommer så står jag ändå där på Ferrum, full som ett ägg och oftast uttråkad. Sjukt längesedan som jag fa...

Av Benke - 22 november 2012 14:39

Har länge funderat på att pierca mig. Ett ställe är jag redan bombsäker på att jag vill göra. Men jag funderar på vart man annars skulle kunna göra en? Min näsa är för stor för en septum...imo i alla fall. En vanlig piercing i näsvingen känns tråkigt...

Av Benke - 12 november 2012 08:05

Klockan är ungefär åtta, har varit vaken i drygt en timma och har onödigt mycket energi. Sitter uppe och söker efter någon slags mirakelkur för att snabbt gå ned i vikt. Vet att jag drömmer lite för mycket och egentligen vet vad jag borde göra. T...

Av Benke - 15 oktober 2012 08:21

Dum tjej ger upp, fy för tequila. Halvt bakis sitter jag på jobbet och undrar vad jag fick för mig? Haha. Gnäll,gnäll,gnäll. Imorgon har jag en hundkurs att släpa med vilddjuren på. Och på onsdag, om nu larziboy kommer ihåg så lär jag häng...

Ovido - Quiz & Flashcards