benkes

Alla inlägg under november 2012

Av Benke - 22 november 2012 14:39

Har länge funderat på att pierca mig. Ett ställe är jag redan bombsäker på att jag vill göra. Men jag funderar på vart man annars skulle kunna göra en? Min näsa är för stor för en septum...imo i alla fall. En vanlig piercing i näsvingen känns tråkigt, och ögonbrynet känns ännu sämre. Så läppen då?

Möjligtvis, men jag är inte bombsäker på vad jag vill, och det resulterar självklart i att jag väntar.... det misstaget gör jag inte om igen.


Hade jag börjat med det här när man var yngre hade jag antagligen redan haft hela ansiktet fullt med ringar och studs... Känns nästan bättre att jag har väntat tills nu.


Men som sagt en är planerad, hos vem, när och hur är ju en annan fråga. Sen att jag är helt sämst på att veta någonting om just piercingsmycken mm, är ju en helt annan sak. Skulle säkert köpa en alldeles för stor ring till helt fel ställe om jag ens försökte. 

Så jag behöver ju hjälp, för jag är dum i huvudet, haha.


Sen vill jag också egentligen gå upp någon storlek på töjningarna också, är bara för snål för tillfället för att beställa hem nya grejer.

Meeeen en vacker dag ska jag väl. Två millimeter är det väl tänkt att jag ska fixa, och det är ju ganska mysigt att töja. 


Kan hända att jag blev en gnutta inspirerad igår..

Dock har väl det här varit planerat länge men det är först nu jag känner att jag ska ta tag i det. 

......måste ju bara som sagt få hjälp med smyckena.


Angående bloggen också. Den fortsätter ju när jag känner för det, och den är ju rätt gammal atm. Skaaaa fixa en ny header och sånt. När jag orkar fixa nya bilder dvs. Orkar inte använda gamla bilder när jag har ny hårfärg.... buhu


Det var ju någon slags uppdatering i alla fall. 

Skulle kunna ha lagt in någon härlig cambild.....fast nä :D

Av Benke - 12 november 2012 08:05

Klockan är ungefär åtta, har varit vaken i drygt en timma och har onödigt mycket energi.

Sitter uppe och söker efter någon slags mirakelkur för att snabbt gå ned i vikt. Vet att jag drömmer lite för mycket och egentligen vet vad jag borde göra.

Ta upp träningen och se över kosten..... och kanske trappa ned på intaget av öl och drinkarna.

Hade ju kommit igång med det här före sommaren, och ett x antal kilo försvann ju. Men och så kom en bakisdag som förstörde det hela med den där förbannade bakismaten, haha.


Vore fint om man kom igång med det igen. Blev så glad i helgen när en polare tyckte att jag hade gått ned i vikt och såg mindre ut. Egetligen heter det tighta kläder och höga skor, haha.

Nä, bort med de förbenade kolhydraterna igen. Motionen får jag ju delvis på jobbet med tanke på hur mycket man är ute och flänger där.

Behöver egentligen bara lägga till ett par extratimmar av promenader och springochflängpass på löpbandet.


Låter ju som en plan, frågan är ju bara hur länge jag håller den?

Det kommer ju en viss resa snart som kan förstöra lite, hurp.


De löser sig!


Egentligen är jag väl mästaren på lathet och självsvält. Dålig plan

Ska bli mästare på mer träning och bättre kost. Bättre plan

Kan hända att det kommer en bakisdag med fet mat med kolhydrater. Stor sannolikhet


Vi ser ju. 

Ovido - Quiz & Flashcards