benkes

Alla inlägg under mars 2011

Av Benke - 31 mars 2011 18:24

Nej, jag kan omöjligt göra normala bakverk, det är ju inge kul! :D


Groooeenn


 

Av Benke - 31 mars 2011 15:35

Sry ludd, jag måste bara posta


Alla filmnamn som kan böjas till onödigheter, Vad heter alla filmer egentligen, hmm?


  •  Luddpocalyps
  • 28 benkes later
  • Resident ludd
  • LuddRaiser
  • Children of the benke
  • Terror on benkestreet
  •  Jeepers ludders
  •  Dellamorte dellabenke
  •  The vampire benke lovers
  •  Vanluddsing
  •  Benke sematary
  •  The nighmare before luddmas!
  •  Army of benke
  •  Boogeyludd
  • Benkeman
  •  Benke 2001
  •  Fantastic Mr ludd
  •  Benke in wonderludd!
  •  Little red ridingludd
  •  Ludd and the chocolate factory!
  •  Finding ludd
  •  Benke darko
  • Kill Ludd
  • Dawn of the benke
  •  Luddy Venge'ance
Av Benke - 30 mars 2011 22:39

Har ingenting nödvändigt att uppdatera. Bildlistan tar jag tag i när jag har orken till det.


Sitter och planerar helgen. För hemma tänker jag då inte sitta, det är ju en sak som är säkert.

Lär ju spåra ut helt annars, är ju i princip frisk nu så det är ju lugnt.

Av Benke - 29 mars 2011 16:23

Jag är en skum typ, jag vet. Här sitter jag med feber, en bråkig hals och en mindre huvudvärk, och ändå är jag uppe och springer. Jag ska till Q8, jag ska städa, jag ska umgås, och jag ska träffa släkten.

Så här är det alltid, klarar som vanligt inte av att hålla mig inne och lugn när jag är sjuk. rastlösheten äter upp mig och jag aktiverar mig.

Är bara lite störd (y)


Nu ska jag ta tag i städandet!


Yattaa

Av Benke - 28 mars 2011 19:34

Happ, då ligger man ännu en gång sjuk. Börjar bli riktigt jävla matt på att aldrig få vara 100% frisk. Känner mig halvdöd, huvudet känns tio gånger större och jag vill inte leva idag.


Jag har inte ens tid att vara sjuk! Har två redovisningar och uppgifter att göra. Till senast onsdag, helvete då.


Får väl lägga mig på tågspåret då. Men inte när kvasten jobbar, tyckte hon i alla fall, haha.


Hoff, godnatt eller någe

Av Benke - 28 mars 2011 00:24

 

Av Benke - 27 mars 2011 16:47

En bild från i somras


  Hamnade backstage med ett jävligt random band från Umeå.

Jävla fyllon :D

Av Benke - 27 mars 2011 16:42

En bild på en tid du saknar


 

Ovido - Quiz & Flashcards