benkes

Alla inlägg under oktober 2012

Av Benke - 16 oktober 2012 08:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Benke - 15 oktober 2012 08:21

Dum tjej ger upp, fy för tequila.

Halvt bakis sitter jag på jobbet och undrar vad jag fick för mig? Haha.

Gnäll,gnäll,gnäll.

Imorgon har jag en hundkurs att släpa med vilddjuren på. Och på onsdag, om nu larziboy kommer ihåg så lär jag hänga på tt.

Helt okej planering för veckan.

Förresten grabbar, snart är det artic lightfestivalen. Vem känner sig manad till att se ett par riktigt dåliga skräckfilmer med mig?

Tihi.

Tänkte slänga in någon låt också som omväxling, men mobilen krånglar ju såklart.

Av Benke - 6 oktober 2012 21:25

Nä, man Kan ju knappast säga att allt gick som jag ville nu i helg.

Hade det varit så hade jag knappast suttit sjöblöt och uttråkad på jobbet nu.
Istället skulle jag nog snarare ha varit hemma med massor av härligt folk och laddat inför en härlig kväll.

Blir tokig av att aldrig kunna planera någonting. Aldrig vara säker på att det man vill göra ska kunna gå. Stup i kvarten ringer telefonen om jobb och jag släpar mig iväg och ställer in planerna. Det har nu gått fem veckor utan en ledighelg. Kan inte säga att jag är speciellt nöjd med det.

Nästa helg säger jag bara, då stänger jag fan i mig av telefonen när helgen börjar närma sig. Nästa helg är MIN helg.

Sådetså!

Ska väl fortsätta med tidsfördrivet här. Inser att jag borde ha tagit med mig en till bok....hmm attans bananer

Ovido - Quiz & Flashcards