benkes

Alla inlägg under februari 2011

Av Benke - 28 februari 2011 22:15

Kyrkobesök med klassen idag. Per tvingade folk att läsa psalmer högt och klättrade upp i den läs: avspärrade talstolen. Såg lite småfarligt ut sådär, haha.

Annars har vi fått veta att vi BF3or kanske får jobb under de fyra sista veckorna under APUn.  Känns ju åtminstone jävligt bra, pengar är en sak man aldrig får förmycket av.


Sen har vi mesrt glidit runt och gjort det BF-are gör bäst.

Slack

Slack

och mer slackande.


Fick åtminstone orken till att fixa mig idag. Tror animen har ätit upp mig i helgen. För jag råkade bli någonting utav ett preppy/schoolgirlprojekt. Men vad kan gå fel när man är fancy med en slips?

Antagligen ingenting, haha.


Tog lite pixers under dagen i alla fall


 


 

Av Benke - 26 februari 2011 20:29

Mitt ljudkort i datorn har som vissa redan vet säckat totalt. Vilket har resulterat i att jag har slagit upp mitt highquarters i brorsans rum. Okej tycker kanske vissa, min bror håller dock inte med. Hur kul kan det egentligen vara att ha en artonårig nörd bosatt i sitt rum? kanske inte sådär superduperkul va?

Så idag har jag spenderat dagen med att börja om med hela Shippuuden. Självklart vill man ju inte lämna datorn mitt i fighten med Sakura vs Sasori. Men nu är det ju så att min bror vill lira COD drygt 12 timmar om dagen, no kidding...

Så för att komma till saken.

Han kommer in

Jag vägrar flytta på mig

Vi börjar slåss, skrika, kasta saker på varandra och faller ihop i skratt.

Då får min bror den ultimata  idén, kunde nästan se en lampa tändas ovanför huvudet på honom

Han lyfter bort min dörr, lägger den på sängen och lägger mitt täcke över den.

Jag sitter kvar, dör i skratt och  försöker träffa honom med diverse närliggande föremål

Han börjar skutta omkring i rummet och stänger av datorn för att förhindra mitt Narutokollande.

Så jag går iväg med PS3kontrollen och han sitter kvar.

Byter dialekter och så börjar kriget igen.

Detta fortsatte tills morsan övergav sin egen dator till mig för att skapa fred mellan oss två.


Syskonkärlek ftw helt enkelt.


  


Av Benke - 25 februari 2011 20:48


P-artejj

  

Behöver jag säga någonting mer?




Av Benke - 25 februari 2011 14:32

Snälla människor som läser den här bloggen. 

Ta inte alla inlägg för seriöst. Alla har dåliga dagar ibland, även jag. Då kan det dyka upp lite poetiska skitinlägg. Men det är oftast det jag känner för stunden, "min blogg, jag skriver vad jag vill" osv. 

Har planerat att sluta lägga upp sådana inlägg här. Ska försöka hålla det löftet också.


Jag mår bra, allt är fint osv.

Stressen hinner bara ikapp mig ibland.

Så ta det lugnt ^____^

Av Benke - 24 februari 2011 18:30

En låt som får mig att gråta.



 

För tillfället har jag ingen sådan.

Men förut var det väl denna:


 Yiruma - the river flows in you






Av Benke - 24 februari 2011 18:27

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln: 




--_O

Av Benke - 24 februari 2011 18:09

 En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.


 



Tagen av malin i höstas, peppad tjej osv.

Fortfarande peppad nu också :D


  

Av Benke - 24 februari 2011 17:53

 Min favoritfilm.
 


Så kommer vi självklart till en sån här fråga. Jag kan absolut inte ens nästa bestämma mig för en ENDA film. Kan däremot rabbla upp några favorittrilogier istället. (ja, jag är alldeles för lat för att hitta bilder till texten idag)


Hannibal

Underworld

Pirates of the carrabien 

Twilight (bara för att böckerna är så awesome så är de också lite bra)

Resident evil (minus fyran)

Terror on elmstreet



hoff kommer inte på någonting bättre. Vi säger såhär, jag älskar allt som har med skräck att göra. Det får duga.


Ovido - Quiz & Flashcards