benkes

Alla inlägg under juli 2011

Av Benke - 29 juli 2011 17:24

Sitter och reflekterar över sommaren. Känns som om den bara försvinner så sjukt fort, och vad har jag gjort? Jobbat, jobbat lite mer och sovit. i en och en halv vecka till ska jag slava, men hur mycket av sommaren finns kvar då?

Vad jag egentligen hade velat göra i sommar var ju att umgås, festa och festivala. Lite av det har man väl hunnit med, men inte lika mycket som man egentligen hade velat kanske.

Såååå, vecka 32 på fredag, då har jag bestämt att det är dags för ett riktigt party, fira arbetslösheten, vem är game? haha

Ett sista sommarparty helt enkelt, yeah


Ännu ett onödigt inlägg med lite innehåll, blogga suger kewk :D



Av Benke - 25 juli 2011 18:42

usch, härmed ger jag upp på godis, glass, snacks, fett och kanske kolhydrater

ska fan börja ligga i utav helvete på jobbet också, sluta ta skjuts överallt om det inte regnar


Äcklad och bestämd tjej, nu är jag leds på att känna begäret att slå sönder spegeln varje morgon.


Bjuder på denna, även om den är helt orelaterad till skittexten, pözz


Paramore - monster


Av Benke - 9 juli 2011 21:35

Det här är mitt liv nu för tiden: vakna, jobba, äta sova. Repeat. Har inte ork att uppdateraså ofta pga det, för så fort jag har lite ledig tid så hittar jag på någonting bättre. Ska försöka bli lite bättre på bloggningen i alla fall. Gillar att jag som förut var ute i princip varje helg inte ens insåg att det var fredag igår,haha. tack hemtjänsten för att ni förstört min tidsuppfattning xDNä nu är det sista punkten på listan som gäller Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards