benkes

Alla inlägg under mars 2012

Av Benke - 1 mars 2012 18:15

Så här sitter man mätt och belåten i soffan, snälla lilla mamma kom hem med en sallad från ica åt mig, tihi.

Har ju äntligen tagit tag i det där "droppa alla kolhydrater"grejset. Dock så gills inte den här helgen, för det lär ju bli ett par kalla ute i snön...tihi


Idag var man iväg på en roadtrip till "smutsiga gällivare" för att plågas hos tandläkarn. Tur nog hade man sin snälla man med sig åtminstone. (Ja, jag är nog den enda personen i världshistorien som tappat bort sig i gällivare....) 


Och imorgon och resten utav helgen då?

Jo då drar vi iväg till rensjön för lite ösande och sånt. Kanske blir det en jojk 2012, vem vet? 

Synd bara att man måste lämna mannen hemma, får se till att försöka vara lite extra snäll mot honom på söndag när jag anländer igen, haha. 


Men nu!

Tänker jag sätta mig ned bland pennor och papper en stund

Sen ska det packas

duschas

sen är det fan sovdags, haha.



Här är fulbilden från förra året, klockan var 11.00 och vi öste vidare


 

Ovido - Quiz & Flashcards